Hronični umor

Hronični umor

Hronični umor

Ukoliko se ne odmarate redovno, loša vam je ishrana, imate stresan život… može se lako desiti da bude hronično umorni.

Pijete premalo vode

Čak i blaga dehidracija od oko dva posto ima uticaj na telesne funkcije i stvara osećaj premorenosti. Nedostatak vode uzrokuje smanjenje volumena krvi, pa krv postaje gušća. Zbog toga srce kuca sporije i smanjuje se brzina kojom kiseonik dolazi do ćelija u organizmu.

Preskačete vežbanje zbog umora

Odgađanje vežbanja “za sutra” kako biste se danas odmorili je kontraproduktivno i može vas još više umoriti. Ljudi koji rade sedačke poslove i vežbaju barem 20 minuta tri puta nedeljno, već nakon šest nedelja imaju više energije i manje su umorni.

Preskačete doručak

Ne kaže se bez razloga da je doručak najvažniji obrok u danu, jer upravo on daje energiju za pokretanje metabolizma. Brojne studije pokazuju da su ljudi koji ne doručkuju skloniji hroničnom umoru. Idealan početak dana punog energije je doručak sa žitaricama i svežim voćem.

Živite u neredu

Neuredno radno okruženje, kao i razbacane stvari posvuda u domu čest su okidač osećaja umora. Oni ograničavaju fokusiranost i sposobnot mozga da prima nove informacije, a istovremeno demotiviše. Ljudi s urednim stolom su produktivniji i osećaju više energije.

Pijete previše kafe na dan

Iako kofein razbuđuje, sve više od tri šoljice na dan učiniće vas umornijima nego što bi trebali biti. Kofein blokira adenozin, nusprodukt aktivnih ćelija koji stvaraju osećaj pospanosti. Pijenje kafe čak i šest sati pre odlaska u krevet umanjiće kvalitet sna, pa ćete se probuditi umorniji.

I na odmoru mislite na posao

Proveravanje mailova, telefonski razgovori s kolegama, pa čak i sam razgovor s partnerom o poslu mogu sprečiti uživanje u samom odmoru, a time i opuštanje. Studije pokazuju da je ljudima u proseku potrebno minimalno 14 dana opuštanja u komadu kako bi se odmorili od posla, jer se u suprotnom smanjuje produktivnost.

Popijete malo pre spavanja

Iako vam jedna čaša vina, piva ili drugog omiljenog alkoholnog napitka mogu pomoći da lakše zaspete, oni sabotiraju kvalitet sna. Duboke faze REM sna su kraće, a upravo su one ključne za osećaj energije i odmornosti.

Vikendom idete u provod

Ako jedva čekate subotu i nedelju kako biste se zabavili s prijateljima i članovima porodice i vikendom obavezno ostajete duže budni, teško je očekivati da ćete u ponedeljak biti odmorni. Nije važno čak ni ako ostajete duže spavati, jer ljudski mozak funkcioniše tako da mu je potrebna rutina u spavanju – kao što je odlazak u krevet i buđenje u otprilike isto vreme.

FITORELAX BILJNE KAPI su 100% prirodan proizvod koji pomaže u smirenju i boljem funkcionisanju nervnog sistema, a takođe poboljšava i kognitivne sposobnosti. Ove prirodne kapi sadrže mešavinu biljnih ekstrakta valerijane, matičnjaka, nane i hmelja – te deluju umirujuće, kod napetosti i nervoze i kod težih oblika nesanice.

FITORELAX BILJNE KAPI su jedinstvene biljne kapi na našem tržištu, mogu da deluju i kod anksioznosti i depresije, ali i svih drugih oblika psihičke uznemirenosti; pomažu da se organizam opusti i oporavi od svakodnevnog stresa.

Ne izazivaju pospanost i ne remete normalno dnevno funkcionisanje (kao određeni sedativi), ne izazivaju zavisnost i zato slobodno mogu da se koriste duži vremenski period bez bilo kakvih kontraindikacija!

Podelite ovaj članak

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.