Početna / Varenje / Tvrda stolica – kako da se brzo rešite ovog problema?
Tvrda stolica - kako da se brzo rešite ovog problema?

Tvrda stolica – kako da se brzo rešite ovog problema?

Tvrda stolica i opstipacija su uobičajeni crevni problemi. Zdravi pokreti creva variraju među pojedincima. Vaše „normalno“ pražnjenje creva bi moglo biti jednom dnevno, dok kod drugih to može biti tek svaki drugi dan. Ako su pokreti creva teški ili neprijatni usled tvrde, suve stolice, možete da učinite neke stvari da omekšate stolicu. Promene u ishrani i suplementi biljnih vlakana mogu pomoći u olakšanju tvrde stolice i opstipacije.

Tvrda stolica – načini za omekšavanje stolice:

Korak 1

Pijte dovoljno vode sa obrokom i između obroka. Voda pomaže da se stolica omekša. Ako ne pijete dovoljno tečnosti, vaše telo će izvući vodu iz debelog creva, što stvrdnjava stolicu. Takođe izbegavajte kofeinska pića, zbog čega vaše telo gubi vodu.

Korak 2

Užinajte šaku sušenih šljiva. Poznato je da ovo suvo voće deluje kao blagi prirodni laksativ. Takođe su bogate rastvorljivim i nerastvorljivim vlaknima, što pomaže u omekšavanju stolice.

Korak 3

Uzmite suplement na bazi ljuske psilijuma. Ova nerastvorljiva vlakna su laksativ koji stvara uslove koji pomažu uvećanje stolice što olakšava njen prolaz. Psilijumska ljuska apsorbuje vodu u vašim crevima, otiče i formira masu sličnu gelu koja pomaže da se stolica omekša i pomera kroz vaš probavni trakt.

Korak 4

Probajte prirodni osmotski laksativ. Ovi laksativi dovlače vodu u vaša creva kako bi omekšali stolicu i olakšali kretanje creva. Što se tiče osmotskih laksativa, preporučuju se magnezijum citrat i mleko magnezijuma.

Dodatni saveti za omekšavanje tvrde stolice

  1. Ograničite konzumaciju hrane sa niskim sadržajem vlakana, kao što su beli hleb, beli pirinač, testenine, meso, voće bez kože, jaja, konzervisano voće i konzervisano povrće i voćni sok bez celuloze.
  2. Ograničite konzumiranje masnih namirnica kao što su punomasno mleko, sladoled, punomasni jogurt, pomfrit, kremasti maslac od kikirikija, maslac, margarin i prelive za salate.
  3. Ako se borite sa tvrdom stolicom i konstipacijom, ograničite potrošnju obrađene hrane jer sadrži vrlo malo vlakana. Primeri prerađene hrane uključuju krekere, upakovane obroke, kolače i krofne. Povećajte unos hrane bogate vlaknima kao što su mekinje, integralni hleb, integralne žitarice, smeđe pirinač, sirovo voće i povrće. Vaš lekar takođe može da vam preporuči da uzmete suplement vlakana.
  4. Hrana koja je bogata vlaknima može pomoći da držite stolicu mekom i održavate redovno kretanje creva. Preporučena hrana je pasulj, ovsena kaša, bobice, tikvice, brokoli i zeleno lisnato povrće.
  5. Vežbajte najmanje 30 minuta dnevno kako biste učinili da vaša creva budu aktivnija.
  6. Izbegavajte da se oslanjate na laksative jer oni uzrokuju oštećenje creva, koje može pogoršati konstipaciju.

PROHERB BILJNE KAPI su 100% prirodan preparat koji sadrži mešavinu biljnih ekstrakta kima, anisa, krušine, nane i artičoke. Ove biljne kapi pomažu kod tvrde stolice, akutne i hronične opstipacije i kod konstipacije.

PROHERB BILJNE KAPI smanjuju tegobe u slučaju tvrde stolice i zatvora i normalizuju rad creva i digestivnog trakta, na taj način poboljšavajući probavu. Ne izazivaju grčeve, čupanje u stomaku niti naglo i nekontrolisano pražnjenje creva.

PROHERB KAPI su potpuno prirodan biljni laksativ koji dovodi do normalnog i redovnog pražnjenja creva, bez stvaranja zavisnosti i stoga možete da ih koristite duži vremenski period bez bojazni da će izazvati neželjene reakcije.

Ukoliko tvrda stolica i opstipacija opstanu uprkos vašim naporima da omekšate stolicu, obratite se lekaru. Abnormalni pokreti creva mogu biti znak hroničnog probavnog problema.

Summary
Review Date
Reviewed Item
Tvrda stolica - kako da se brzo rešite ovog problema?
Rating
51star1star1star1star1star

Pogledajte i ...

Maslačak jača organizam, reguliše varenje i čisti jetru

Maslačak je bogat nutritientima koji su osnov svake zdrave ishrane i široko je rasprostranjen i …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *