Početna / Varenje / Saveti za bolju i zdraviju probavu
Saveti za bolju i zdraviju probavu

Saveti za bolju i zdraviju probavu

Poremećaji probavnog trakta čine spektar gastrointestinalnih oboljenja koja utiču na stotine miliona ljudi širom sveta. Srećom, postoje i načini da se ovi poremećaji drže pod kontrolom i da se poboljša zdravlje probavnog trakta, a samim tim i kvalitet života.

Kroz jednostavne promene u načinu života, možete postići optimalno zdravlje organa za probavu.

Jedite manje, a češće

Nutricionisti i zdravstveni stručnjaci širom sveta preporučuju da se jede četiri do pet manjih obroka dnevno, bez povećanja ukupnog unosa kalorija.

Uvrstite u ishranu namirnice bogate vlaknima

Vlakna su veoma važna za zdravlje probavnog sistema, a mogu se naći u voću, sirovom povrću, integralnim žitaricama i orašastim plodovima.

Jedite ribu bar tri puta nedeljno

Riba sadrži omega-3 masne kiseline koje mogu regulisati probavne abnormalnosti stabilizacijom ćelijskih zidova, smanjenjem upalnih procesa i uspostavljanjem ravnoteže.

Redukujte unos pržene hrane

Odricanjem od masnih, prženih namirnica (koje je teško svariti) smanjujete opterećenost želuca.

Uvrstite u ishranu fermentisane mlečne proizvode

Određeni probiotici ili dobre bakterije koje se nalaze u mlečnim proizvodima (jogurt, kefir) mogu poboljšati crevnu funkciju i celokupno zdravlje probavnog sistema. Samim tim, pomenute namirnice mogu pomoći u sprečavanju razvoja i lečenja sindroma iritabilnog kolona i inflamatornih bolesti creva.

Birajte nemasno meso

Nemasni delovi svinjetine i govedine, piletina i ćuretina mogu poboljšati varenje.

Pijte dosta tečnosti

Tečnosti su potrebne da bi ublažile i sprečile zatvor i olakšale probavljanje hrane. Kako biste se uverili da unosite dosta tečnosti, uz svaki obrok pijte vodu.

Jedite polako

Pravilno žvakanje hrane, koje se postiže sporim jedenjem, daje osećaj sitosti koji sprečava prejedanje usled kojeg se može poremetiti probavni trakt.

Vežbajte redovno

Iako veliki broj ljudi zna da je vežbanje dobro za celokupno zdravlje, velika većina ih nije upoznata sa činjenicom da je vežbanje dobro i za probavni trakt. Dnevna fizička aktivnost poboljšava prirodni ritam probavnog sistema i pomaže u kretanju hrane.

Održavajte zdravu telesnu težinu

Indeks telesne mase koji ukazuje na gojaznost, kao i nenamerno mršavljenje, može imati negativan uticaj na zdravlje probavnog trakta.

PROHERB KAPI smanjuju tegobe kod zatvora i normalizuju rad creva i digestivnog trakta, uz poboljšanje probave.

Ovaj potpuno prirodan preparat ne izaziva grčeve, čupanje u stomaku niti naglo i nekontrolisano pražnjeneje creva; to je prirodan biljni laksativ koji dovodi do normalnog i redovnog pražnjenja creva. Ne stvara zavisnost i može se koristiti duže vreme.

Proherb biljne kapi pomažu kod:

  • Akutne i hronoične opstipacije
  • Lenjih creva
  • Čišćenja creva
  • Usporenog metabolizma
  • Gasova i nadimanja
  • Tvrde stolice.

Pogledajte i ...

Sindrom nervoznih, iritabilnih creva

Sindrom nervoznih, iritabilnih creva

Nadutost i gasovi, bol u stomaku, proliv i zatvor u nepravilnim razmacima… Ovakvi simptomi se …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *