Značaj magnezijuma za vaše zdravlje

magnezijum

Značaj magnezijuma za vaše zdravlje

Srčani problemi, glavobolje, visok pritisak, alergije, napetost mišica, dijabetes – sve ove bolesti su povezane sa nedostatkom magnezijuma

Mnogi veruju da bi se tegobe kao sto su srčani problemi, glavobolje, visok pritisak, alergije, napetost mišića, dijabetes i mnogi drugi zdravstveni problemi, mogli rešiti  smanjenjem svakodnevnog stresa ili usporavanjem tempa života. Zbog toga sve ove probleme pogrešno smatramo za uzrok, a ne posledicu nekog drugog disbalansa. Umesto da našu brigu o zdravlju svedemo na traganje za dobrim odmorom ili čudesnim eliksirom prvo treba da proverimo da li unosimo potrebnu dnevnu dozu magnezijuma. Jer, dnevni unos preporučene doze magnezijuma često je rešenje za prevenciju i ublažavanje mnogih zdravstvenih problema. Brojna istraživanja su potvrdila blagotvoran uticaj magnezijuma na funkcije i metabolizam svih telesnih tkiva i organa, a Svetska zdravstvena organizacija ga preporučuje kao najbolju preventivu za mnoge bolesti.

Ipak, najznačajnija uloga magnezijuma jeste njegov blagotvoran uticaj na rad srca i kompletni kardiovaskularni sistem. Kada se uzme u obzir i da su bolesti srca i krvnih sudova najčešće bolesti u Srbiji, kao i da svakih 15 minuta u Srbiji od ove bolesti neko umre, uloga magnezijama u prevenciji i lečenju dobija još više na značaju. Magnezijum pomaže u regulisanju srčanog ritma i snižavanju nivoa holesterola u krvi. Ovaj mineral  olakšava srčane tegobe,  stabilizuje krvni pritisak,  učestvuje u regulaciji nivoa šećera u krvi, pospešuje fizičku kondiciju i reguliše rad creva.

Smanjena količina magnezijuma u organizmu je najčešći uzročnik hipertenzije, nepravilnog rada srca i nastanka ozbiljnih zdravstvenih problema. Simptomi nedostatka magnezijuma mogu biti:  opšta slabost organizma, osećaj umora,  nesvestica, vrtoglavica, poremećaj sna, grčenje mišića,  nepravilan rad srca, uznemirenost, nervoza, razdražljivost, alergije, drhtavica, nizak nivo šećera u krvi.

Svetska zdravstevna organizacija preporučuje konzumiranje magnezijuma na dnevnom novou i to u količini od 330-380 mg/l. Naravno, najbolji način je da odaberete neku od mineralnih voda sa visokim procentom magnezijuma koje mogu i da se kupe u Srbiji.

Podelite ovaj članak

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.