Pazite svoja leđa

Pazite-svoja-leđa

Pazite svoja leđa

Većina ljudi se tokom dužeg sedenja ne drži pravilno. Osim toga, samo sedenje uzrokuje slabost mišića leđa zbog neaktivnosti, dok istovremeno sedenje predstavlja 50 posto veći pritisak na kičmu nego stajanje. Češće ustanite i sedite nagnuti na 130 stepeni, tako ćete smanjiti kompresiju kičmenih diskova, pazite da vam je glava u liniji s telom, odnosno da nije nagnuta prema napred.

Stres

Ljudi koji lakše opraštaju bolje podnose ljutnju, depresiju i bol. Emocije utiču na napetost mišića, pa misli mogu direktno uticati na jačinu boli. Ako ste pod stresom, to utiče na celo telo, uključujući i mišiće u vratu i leđima koji su napeti. Ako muskulatura nema priliku opustiti se, to uzrokuje bol.

Prekomerna težina

Prekomerna težina oko sredine tela uzrokuje povlačenje karlice prema napred, što stvara stres za leđa. A osobe sa prevelikom telesnom masom imaju i povećan rizik od osteoartritisa. Ako izgubite samo između pet i 10 posto telesne težine, možete znatno poboljšati stanje leđa.

Vežbanje

Vežba gradi tonus mišića, a to je ključno za potporu leđa. U suprotnom ćete osećati ukočenost mišića, a diskovi kičme će degenerisati. Plivanje i vežbe koje jačaju leđa i stomačne mišiće najbolji su izbor.

Loša obuća

Previsoke potpetice krive leđa i predstavljaju pritisak na zglobove. I sandale i baletanke bez podrške za nogu mogu naneti štetu jer se remeti prirodno kretanje, pa i položaj kičmenog stuba. Svako ima idealnu visinu potpetica, a vi pronađite svoju.

Reumal Medveđa mast – Smanjuje tegobe kod bolova u leđima, ramenima, vratu, kolenima, skočnim i drugim zglobovima.

Odlične rezultate daje i u uklanjanju tegoba kod: reume, artritisa, išialgije, artroze, gihta kao i kod drugih oboljenja reumatskog porekla.

 

 

 

 

Preporučuje se kod:

  • bolova u leđima, ramenima, vratu, kolenima, skočnim i drugim zglobovima
  • povreda nastalih usled udaraca, uganuća, i drugih sportskih povreda.
  • ukočenosti u vratu, kičmi
  • slabe cirkulacije
  • bolova prouzrokovanih zapaljenjem zglobova i mišića, ili istezanjem mišića,
  • glavobolje i upale sinusa

Pojačava cirkulaciju i obezbeđuje bržu i dublju penetraciju aktivnih principa do mesta delovanja. Blagim utrljavanjem masti na bolno mesto poboljšava se cirkulacija, javlja se prijatan osećaj zagrevanja na mestu primene a bolni osećaj se postepeno smanjuje. Primenom Lavlje masti dolazi do opuštanja mišića pa je koriste kako profesionalni sportisti tako i osobe koje se rekreativno bave sportom.

 

GAVEZ MAST je potpuno prirodna i preporučuje se kod: bolova u kostima, mišićima i zglobovima, preloma, iščašenja i uganuća, reumatskih tegoba, artritisa, išijasa, oteklina.

Za negu proširenih i bolnih vena. Zbog alantonina koji poseduje, dobro regeneriše kožu, pa se preporučuje i kod ožiljaka.

Podelite ovaj članak

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.