Početna / Kardio vaskularni sistem / VISOK KRVNI PRITISAK NA NERVNOJ BAZI

VISOK KRVNI PRITISAK NA NERVNOJ BAZI

Stres i uznemirenost mogu uticati na trenutni, iznenadni i nagli skok krvnog pritiska. Zato je veoma važno da osobe koje boluju od hipertenzije pronađu načina da izbegnu stres. Rezultati brojnih studija o različitim tehnikama kontrole stresa i njihovom uticaju na visok krvni pritisak pokazali su da meditacija, opuštanje mišića, joga i tehnike nenasilne komunikacije utiču na smanjenje hipertenzije. Istraživanjem je utvrđeno da se hipertenzija na nervnoj bazi može držati pod kontrolom uz svakodnevno slušanje klasične muzike, bar pola sata.. Istraživanja pokazuju da svakodnevno hodanje brzim korakom snižava vrednosti krvnog pritiska kod hipertenzičara, i to za čak 8 mmHg.  Fizička aktivnost omogućava da srce bolje koristi kiseonik, pa ne mora dodatno da se napreže u pumpanju krvi.

[wp_ad_camp_3]

cajeviSprovodite kardio vežbe bar pola sata četiri puta nedeljno, ali se prethodno obavezno posavetujete sa lekarom. Takođe, probajte da tokom šetnje povećate brzinu kretanja ili kilometražu. Sporo disanje i primena tehnika meditacije, kao što su joga i tai-či, snižavaju nivo hormona stresa i podstiču lučenje renina, enzima bubrega, koji utiče na vrednosti krvnog pritiska. Praktikujte ih pet minuta ujutro i pre odlaska na spavanje. Duboko udahnite i raširite grudni koš i stomačnu duplju. Potom izbacite vazduh i oslobodite se tenzije.

 

Pogledajte i ...

Loša cirkulacija

Kako poboljšati lošu cirkulaciju

Loša cirkulacija ne muči samo starije osobe i zapravo je velika zabluda da se veže …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *